Saya tak rajin untuk menuntut ilmu seperti Saidatina Aisyah, saya tak selembut Saidatina Khadijah, saya tak setaat Saidatina Fatimah . Tapi tak mustahil untuk saya dan ' anda ' cuba untuk jadi seperti mereka. InsyaAllah.| Jangan sesekali kita lupakan Al-Quran, takut nanti Al-Quran lupakan kita, siapa nak tolong kita di akhirat kelak? | Doakan mereka yang sedang berjuang mati-matian di Palestin sanaa, insyaAllah sama-sama kita berdoa. | A true dreamer is the one who will never stop dreaming and works very hard to make their dream comes true...
Friday, 14 June 2013

Pain pain go away.

Hyep assalamualaikum !

Pain pain go away come again another day, little Hana wants to play..

Sangat pelik sebab budak asrama tengah menaip. Hana Shuhada sudah bertapak di rumahnya dengan bahagia. Kayy tepukk! Wee~ No. Im not happy. Sakit sakit sakit. Kalau bukan sebab sakit takda maknanya boleh balik. Semalam dengan panjang lebarnya Hana terang kat PK Hem sebab nak balik.

'Err cikgu saya nak mintak balik harini boleh? Saya ada appoinment hospital..bla bla bla...'

'Aaa takpala dah sakit nak buat macam mana. Kamu duk Penang? Balik esok petangla ya'

Psstt... Sepatutnya Hana kena balik petang ni tapi disebabkan sakit masih tak reda jadi doktor bagi MC sampai esok. Yeay. !~ Petang ni budak KRS dan uniform lain yang bergabung dengan KRS berlatih kawad untuk pertandingan kat Sakba aka Sains Kepala Batas. Sounds great. My bff, my gf, my craceh, semua sekolah situ. Hana nak join jugak :( Hana cuma boleh join kalau ada sapa-sapa yang perlu digantikan. I hope adalaah kan. Amiin..

#Hana rindu Zaf,Mira,Ayyan,Byna and Ariff. :'( Hana nak pergi kawad kat Sakba. Ya Allah kabulkan doaku. tsk tsk..


3 comment:

Ain Dzaya said...

semoga cepat sembuh..jangan degil mam ubat tau!

Ain Dzaya said...

semoga cepat sembuh..jangan degil mam ubat tau!

Miszyuyu said...

hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join!