Saya tak rajin untuk menuntut ilmu seperti Saidatina Aisyah, saya tak selembut Saidatina Khadijah, saya tak setaat Saidatina Fatimah . Tapi tak mustahil untuk saya dan ' anda ' cuba untuk jadi seperti mereka. InsyaAllah.| Jangan sesekali kita lupakan Al-Quran, takut nanti Al-Quran lupakan kita, siapa nak tolong kita di akhirat kelak? | Doakan mereka yang sedang berjuang mati-matian di Palestin sanaa, insyaAllah sama-sama kita berdoa. | A true dreamer is the one who will never stop dreaming and works very hard to make their dream comes true...
Saturday, 23 November 2013

Cerita cuti- 23 November.

Hyep assalamualaikum !

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang, bla bla bla~

Apa hampa buat cuti nih ? Cer kabor. Homework dah siap? Awwrr untunglah dah habis sekolah kan tadak homework *taktau tuju kat sapa sebenarnya, mungkin kak Amanina ngan kak Hanna kuts? LOL.

Ada apa dengan tarikh ni? :) Bagi Hana tarikh ni keramat ouhh.

Tarikh ni buat Hana menangis, frust menonggeng gamaknyee.

Tarikh ni buat Hana berani nak cakap tepon dengan stranger, giler kau? Tahun lepas, tarikh ni malam tu Hana duk bercakap tepon dengan Sufiyana aka Ana Omeyy. Dia tu budak Sakba/ SMS Kepala Batas. Keberanianku membawa kepada kebenaran. Luls.

Tarikh ni buat Hana ehem dengan ehem. Omaigadd sedihnya tamau sebut * terserlah kegedikan.

Tarikh ni buat Hana kenal dengan budak tecikk yang memang kecik pun. Zayyan Alwan :3

Tarikh ni membuatkan Hana disumpah menjadi BIRI BIRI . Muahaha *gelakla -.-

Segala-galanya berlaku pada tarikh ni. You know what, tanpa kebenaran tak membawa Hana kepada realiti. Tarikh ni buat Hana kenal sahabat Hana sekarang and semuanya sebab seorang manusia. Tanpa dia, kita tak kenal Ayyan. Tanpa dia, kita tak buat tarikh keramat Zaf. Tanpa dia, kak Hana tak panggil Ana dengan gelaran budak Omeyy ok?

Ni selingan ja, macam biasalaa kekeke. Ayyan, me, Aqilah and Zaf. :)

Muhammad Akmal bin Mohd. Nurul Badri, thanks sahabat, tanpa hang, Hana takkan kenal Ayyan semuaaa.

Zayyan Alwan binti Zainudin, thanks sahabat, sebab still there when I need you. 

Nur Zafirah binti Mohd. Nazri, thanks sahabat sebab hang reka tarikh keramat. Luls. Adala jugak idea nak tulis entry kan. :P

4 comment:

Aqilah Rezali said...

Yang ni sawittt! Hoyeahhh. ^^

Hana said...

Hahaha, sawit sangat. :3

zafirah nazri said...

mcm tak ikhlas jerh letak muka guwa .

Hana said...

Zaf : Memanglah dapat sekerat ja. Tekanlah gambar for full image. Berhh. :P