Saya tak rajin untuk menuntut ilmu seperti Saidatina Aisyah, saya tak selembut Saidatina Khadijah, saya tak setaat Saidatina Fatimah . Tapi tak mustahil untuk saya dan ' anda ' cuba untuk jadi seperti mereka. InsyaAllah.| Jangan sesekali kita lupakan Al-Quran, takut nanti Al-Quran lupakan kita, siapa nak tolong kita di akhirat kelak? | Doakan mereka yang sedang berjuang mati-matian di Palestin sanaa, insyaAllah sama-sama kita berdoa. | A true dreamer is the one who will never stop dreaming and works very hard to make their dream comes true...
Friday 16 November 2012

Pulau Langkawi-Part Four.

Hyep assalamualaikum !

That's when I, I look at youuu. *intro.

Okay, setelah sekian lama Hana merehatkan minda *acecey rehatkan minda konon, buat macam tension apa jaa. Kekeke. Pagi tu, pagi 5 November 2012, Hana bangun dari tidur dan nampak honey tengah iron baju. Lepas tuu, siap-siap la then kemas barang-barang semua. Macam biasa lepas kemas barang dalam pukul 8 pagi pergi sarapan. Haaa, kat sini punya sarapan Hana boleh komen SEDAAP. Saya sukaa dan saya paling suka itu dadih eh dadih ka puding? Apa-apa jelaa yang penting sedap. HEE.

Lepas dah makan apa semua weoulls pun check out dan menuju ke tempat cable car. Awwr, baibai resort yang  ada kolam mandi yang beshh. Hewhew.

Kabus kat atas bukit. Awwr, Hana tak sure weoulls ada atas bukit or gunung. (sumber Honey)

Titi gantung ni weoulls tak dapat naik sebab kabus tebal sangat. Sedihlaa. Panjang dan tinggi tahu ! Teringin sangat nak naik dah macam orang mengandung yang mengidam dah. HUHU nak buat macam mana takdir telah tertulis yang iolls tak berpeluang nak naik. *hehe takdir pulakk sangkut.

Tinggi wuu. Huda sampai pucat. HAHA. Hana suka ! Hihi. (sumber Honey)

Hana dengan Aufa kat top station. Hihi. Aufa tak habis-habis suruh Hana buat bentuk love. I wonder why ? O.o (sumber Aufa)

Haa, lepas tu weoulls pun pergi ke Dataran Helang dan menuju ke jeti and then balik rumah. Kekeke.

Jangan lupa tengok video Hana nih. Barula rasa kenikmatannyaaa. Ehh? *apa-apa jelaa. 

#Hana suka trip ni. Mengeratkan silaturrahim. Thank you uolls  ! ;)

0 comment: